MEDEGEFINANCIERD DOOR DE EUROPESE UNIE

DE EUROPESE UNIE STEUNT CAMPAGNES VOOR DE PROMOTIE VAN HOOGWAARDIGE LANDBOUWPRODUCTEN

Materialen campagne

Doe mee & download

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Het imago van brood is onvoldoende meegegaan met zijn tijd, terwijl het juist heel goed past in een moderne, gezonde levensstijl. Vanaf september is daarom de nieuwe imagocampagne “Brood, goed verhaal” overal te zien, die wordt gecoördineerd door NBC namens de Nederlandse en Belgische bakkerijsector. Dit vervolg is een verdiepingsslag op de afgelopen (gelijknamige) campagne.

Door op een prikkelende, verhalende manier te vertellen over alle voedzame kanten van brood sluiten de broodverhalen direct aan op de behoefte van mensen aan informatie over voeding en gezondheid. Na de zomer is deze campagne volop te zien. Hieronder vind je alle campagnematerialen. Gebruik deze campagnematerialen vanaf 1 september. Om de verkoop van brood te promoten en uw klanten meer te vertellen over het goede van (volkoren)brood!

Social posts

Naast de campagnefilm op tv plaatsen we gedurende de campagne op de social media kanalen van Broodengezondheid.be ook leuke posts om het sterke verhaal van brood te vertellen.

Deel deze berichten van broodengezondheid.be op uw eigen social media kanaal of plaats ze direct op uw eigen kanaal. Natuurlijk met #broodgoedverhaal

 

 

Download hier de post

Download hier de post

Download hier de post

 

Download hier de post

Download hier de post

 
Brood barst van de eiwitten. Lijkt dat je sterk? Het is toch echt zo. Lees het Sterke verhaal op broodgoedverhaal.be

Over brood doen veel verhalen de ronde. Goede en slechte verhalen. Maar hoe zit het nu echt? Lees het op broodgoedverhaal.be

 

Download hier de video

Download hier de video

Download hier de video

Deze graankorrel zit bijzonder lekker in z’n vel. De reden van z’n succes? Kijk hier. #broodgoedverhaal

‘Brood is niet gezond’ wordt vaak gezegd. Volkoren onzin! Deze video legt de feiten op tafel. #brood #broodgoedverhaal 

Bij superfoods denk je niet gelijk aan brood. Toch geeft brood meer power dan je denkt. Kijk maar. #brood #broodgoedverhaal 

 

Let op!

Op deze pagina staan alle downloads die te maken hebben met de tweejarige EU imagocampagne ‘Brood, goed verhaal. Met graan uit Europa’. Zodra er nieuwe materialen (downloads) beschikbaar zijn, zullen deze automatisch op deze pagina worden aangevuld.

De materialen die tijdens de campagne worden gebruikt, zijn hier gratis te downloaden. Aan het gebruik van de materialen zitten echter wel enkele restricties.

  • Alleen materialen die op deze pagina staan vermeld mogen worden gebruikt of ingezet, mits volledig overgenomen. De materialen mogen niet worden aangepast en er mogen bij gebruik geen delen worden weggelaten.
  • De EU signing is onlosmakelijk onderdeel van de materialen en mag niet worden verwijderd en/of aangepast.
  • Kosten voor de inzet van de materialen zijn niet te verhalen op Instituut Brood & Gezondheid of op de Europese Commissie.
  • De materialen mogen uitsluitend worden gebruikt voor de promotie van brood en mogen geen directe link hebben met merkproducten.
  • Indien mogelijk ontvangt het Instituut Brood & Gezondheid na plaatsing van het materiaal het aantal personen wat de betreffende uiting heeft gezien of gehoord. Graag via mail doorgeven aan info@broodengezondheid.be.
  • Bij twijfel van de inzet van de materialen dient altijd voorafgaand contact opgenomen te worden met het Instituut Brood & Gezondheid via info@broodengezondheid.be. Het Instituut Brood & Gezondheid behoudt het recht om de inzet van de materialen per direct te stoppen.

Bij vragen en/of opmerkingen, neem dan contact op met Kathou Wagemans van het Instituut Brood & Gezondheid via info@broodengezondheid.be