MEDEGEFINANCIERD DOOR DE EUROPESE UNIE

DE EUROPESE UNIE STEUNT CAMPAGNES VOOR DE PROMOTIE VAN HOOGWAARDIGE LANDBOUWPRODUCTEN

Campagnematerialen voor de Week van het Brood

Vind hier alle materialen

Week van het Brood: 15 t/m 23 januari

Brood is erg geliefd, maar er zijn ook mensen die brood laten staan. En niet altijd om de juiste redenen. Daarom gaan we de liefde voor brood weer aanwakkeren, met een campagne tijdens de Week van het Brood: van zaterdag 15 t/m zondag 23 januari. Volkorenbrood staat in de spotlights onder het motto: ‘Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig.’

Hieronder vindt u wat er gaat plaatsvinden in de Week van het Brood. Gebruik deze campagnematerialen tijdens de Week van het Brood! Om de verkoop van volkorenbrood te promoten en uw klanten meer te vertellen over het goede van volkorenbrood!

Social media video 'Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig'

De campagnevideo laat zien dat iedereen soms dat steuntje in de rug nodig heeft dat volkoren te bieden heeft.

Download de totale video voor Facebook (1920 x 1080px)

Download de totale video voor Instagram (1080 x 1080px)

Let wel: de video mag gepubliceerd vanaf 15 januari

Uiteraard met #Weekvanhetbrood

Korte video - kindje

Download de korte video KINDJE voor Facebook (1920 x 1080px)

Download de korte video KINDJE voor Instagram (1080 x 1080px)

Korte video - Tennisser

Download de korte video Tennisser voor Facebook (1920 x 1080px)

Download de korte video Tennisser voor Instagram (1080 x 1080px)

Korte video - Thuiswerken

Download de korte video Thuiswerken voor Facebook (1920 x 1080px)

Download de korte video Thuiswerken voor Instagram (1080 x 1080px)

Let wel: u mag de video's publiceren vanaf 15 januari

Uiteraard met #Weekvanhetbrood

Winactie voor klanten

Tijdens de Week van het Brood maken uw klanten kans op één van de heerlijke ontbijtboxen. Gebruik de social media post (download de afbeelding) of de folder (folder) om uw klanten kans te laten maken. De winactie loopt tot 1 februari, dan maken wij de winnaars bekend.

Promopakket voor in de winkel

Speciaal voor bakkers en supermarkten zijn er promotiepakketten voor op de winkelvloer bestaande uit een poster, wobbler, vitrinesticker en folders met een winactie. De inhoud van het promotiepakket wisselt per organisatie. Deze pakketten zijn verspreid via Bakkers Vlaanderen (Onze Passie), FFrBoulPat (Le Moniteur), FGBB en Instituut Brood & Gezondheid. 

Social media berichten

Naast alle campagnefilmpjes plaatsen we gedurende de Week van het Brood (15 t/m 23 januari) op de social kanalen van broodengezondheid.be ook leuke volkoren posts. Om bij consumenten de algemene kennis te peilen. En de fabels over volkoren te tackelen.

Deel deze berichten vanaf broodengezondheid.be op uw eigen social media kanaal of plaats ze direct op uw eigen kanaal. Natuurlijk met #weekvanhetbrood

Download deze afbeelding Download deze afbeelding Download deze afbeelding

Let op

Op deze pagina staan alle downloads die te maken hebben met de Week van het Brood 2022, die de aftrap vormt van de tweejarige EU imagocampagne ‘Brood, goed verhaal. Met graan uit Europa’. Zodra er nieuwe materialen (downloads) beschikbaar zijn, zullen deze automatisch op deze pagina worden aangevuld.

De materialen die tijdens de campagne worden gebruikt, zijn hier gratis te downloaden. Aan het gebruik van de materialen zitten echter wel enkele restricties.

  • Alleen materialen die op deze pagina staan vermeld mogen worden gebruikt of ingezet, mits volledig overgenomen. De materialen mogen niet worden aangepast en er mogen bij gebruik geen delen worden weggelaten.
  • De EU signing is onlosmakelijk onderdeel van de materialen en mag niet worden verwijderd en/of aangepast.
  • Kosten voor de inzet van de materialen zijn niet te verhalen op Instituut Brood & Gezondheid of op de Europese Commissie.
  • De materialen mogen uitsluitend worden gebruikt voor de promotie van brood en mogen geen directe link hebben met merkproducten.
  • Indien mogelijk ontvangt het Instituut Brood & Gezondheid na plaatsing van het materiaal het aantal personen wat de betreffende uiting heeft gezien of gehoord. Graag via mail doorgeven aan info@broodengezondheid.be.
  • Bij twijfel van de inzet van de materialen dient altijd voorafgaand contact opgenomen te worden met het Instituut Brood & Gezondheid via info@broodengezondheid.be. Het Instituut Brood & Gezondheid behoudt het recht om de inzet van de materialen per direct te stoppen.

Bij vragen en/of opmerkingen, neem dan contact op met Kathou Wagemans van het Instituut Brood & Gezondheid via info@broodengezondheid.be